BCC: wdrożenie SAP Solution Manager | All for One Poland

BCC: wdrożenie SAP Solution Manager

W sierpniu BCC zrealizowało dla wiodącego producenta z branży automotive projekt instalacji i konfiguracji SAP Solution Manager (SSM) w siedzibie klienta. Rozwiązanie SSM używane jest w instalacjach SAP jako platforma wspomagająca zarządzanie oraz administrację systemów.

Klient posiadał hostowane rozwiązanie SAP Solution Manager, ale ze względu na ciągły rozwój kompetencji SAP własnego zespołu pracowników jak i planów rozwoju dotyczącego funkcjonalności SSM, zdecydował się na przeniesienie rozwiązania do swojego centrum przetwarzania danych.
Rozwiązanie SSM zostało oparte na sprawdzonych komponentach:

  • SAP Solution Manager 7.1 SPS14 (NW 7.02)
  • baza danych: SYBASE 15.7 (x64)

Wdrożenie obejmowało następującą konfigurację:

  • aktualizację i instalację SAP Diagnostics Agent oraz SAP Host Agent na serwerach SAP klienta
  • Managed System Configuration – podłączenie zewnętrznych systemów do SAP Solution Manager
  • EWA (Early Watch Alert) – konfiguracja raportów o stanie systemów
  • Maintenance Planner (następca Maintenance Optimizer) – konfigurację i sprawdzenie poprawności działania narzędzia hostowanego przez firmę SAP zastępującego dotychczasowe narzędzie MOPZ
  • Technical Monitoring –  monitoring techniczny systemów satelitarnych podłączonych do SAP Solution Manager z wykorzystaniem standardowych wytycznych SAP (opartych o tzw. technical template)
  • System Monitoring (IT Task Management) – konfiguracja przykładowych, powtarzalnych zadań administratora
  • CA Wily Introscope Enterprise – monitoring zewnętrznych systemów SAP (podłączonych do SSM) opartych o technologię Java (J2EE)

Powyższa konfiguracja objęła monitoringiem następujące systemy klienta:

  • ERP 6.0 EHP7 (NW 7.4), baza danych: SAP HANA 1.00.102.05 (pejzaż trzy-systemowy, środowisko klastrowe, dedykowane serwery pod HDB)
  • PI NW 7.4, baza danych: SYBASE 16.0 (pejzaż trzy-systemowy)

Na zakończenie wdrożenia konsultanci BCC przeprowadzili warsztaty w siedzibie klienta z zakresu wykonanej instalacji, konfiguracji oraz administracji systemem SAP Solution Manager.
Dzięki wykonanym pracom Basis klient zyskał stabilne i sprawdzone narzędzie monitorujące systemy SAP, zwiększył ich bezpieczeństwo, ułatwił administrację oraz będzie lepiej przygotowany do procesów ich aktualizacji.

1

Nasza oferta

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. Wysłanie wiadomości jest równoznaczne z zapoznaniem się z polityką prywatności All for One Poland Sp. z o. o.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.