
Serwis aplikacyjny SAP
SAP AMS - zdalne wsparcie użytkowników SAP
Wsparcie SAP helpdesk dla użytkowników
Serwis aplikacyjny SAP (inaczej – wsparcie użytkowników SAP, SAP support, SAP AMS – Application Management Services, SAP helpdesk) to usługa zdalnej pomocy użytkownikom SAP Klienta w rozwiązywaniu problemów, pojawiających się przy bieżącej obsłudze systemu.
SAP support wzajemnie dopełnia się z usługą wsparcia SAP maintenance, stanowiąc dla klienta tzw. drugą linię wsparcia. Serwis aplikacyjny tworzy jeden punkt zgłoszeń serwisowych dla klienta, a zarazem zapewnia:
- rozwiązanie problemów niekwalifikujących się do wsparcia przez producenta oprogramowania SAP w ramach umowy SAP maintenance
- przekierowanie pozostałych problemów do serwisu producenta
Wsparcie SAP w All for One Poland
Serwis aplikacyjny SAP świadczony jest przez dedykowane, wydzielone zespoły konsultantów serwisowych helpdesk SAP, funkcjonujące w ramach Centrum Outsourcingowego All for One. Serwis aplikacyjny SAP w All for One Poland to:
- stała dostępność doświadczonych specjalistów
- gwarantowane czasy reakcji i dostarczenia rozwiązań
- szeroki zakres usług serwisowych (opisany poniżej w Katalogu usług)
- pojedynczy punkt kontaktu (SAP helpdesk) niezależnie od przedmiotu zgłoszenia
- obsługa na podstawie stałej umowy i zapisów SLA
- światowe standardy bezpieczeństwa (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001) i zarządzania usługami IT (System Zarządzania Usługami IT zgodny z ISO 20000 i ITIL)
SAP support: zakres usług
Wsparcie SAP w All for One - fakty
Case studies
Chcemy koncentrować się na rozpoznawaniu potrzeb biznesu i ich zaspokajaniu poprzez implementację nowych technologii lub rozwoju istniejących, dlatego odpowiedzialność za ciągłość pracy i optymalizację SAP przekazaliśmy do All for One Poland (BCC).
Niewielu dostawców tego typu usług dysponuje wyodrębnionymi w swojej strukturze dedykowanymi do tego zespołami konsultantów serwisowych w poszczególnych obszarach systemu. Dodatkowo obsługa klienta jest zorganizowana wokół pojedynczego punktu kontaktu (SPoC). My po prostu zgłaszamy problem do All for One Poland (BCC), a ich Service Desk zajmuje się jego rejestracją i dalszą dystrybucją.
Od wielu lat korzystamy z serwisu aplikacyjnego SAP, świadczonego dla nas przez All for One Poland (BCC). Jest to dla nas duże wsparcie, ponieważ zawsze możemy liczyć na pomoc doświadczonych konsultantów.
Poradniki
Dowiedz się więcej
Zapraszamy do obejrzenia nagrań z webinarów