Partnerstwo ING Bank Śląski – BCC: e-banking online w SAP | All for One Poland

Partnerstwo ING Bank Śląski – BCC: e-banking online w SAP

ING Bank Śląski wprowadził udogodnienia w zakresie rozwiązań e-bankingowych dla klientów korporacyjnych. Dzięki współpracy banku z BCC, firmy używające systemu finansowo-księgowego SAP mogą korzystać z bezpośredniej komunikacji online z systemem bankowości internetowej ING BusinessOnLine.

ING BusinessOnLine to system bankowości internetowej umożliwiający klientom korporacyjnym ING Banku Śląskiego komfortowe i bezpieczne zarządzanie swoimi rachunkami i rozliczeniami z kontrahentami. Opracowane przez BCC rozwiązanie EasyBanking pozwala na bezpośrednią integrację ING BusinessOnLine z systemem finansowym SAP klienta. Dzięki temu, klienci ING Banku Śląskiego mogą wykonywać bezpośrednio z poziomu systemu SAP takie operacje jak: pobieranie wyciągów, raportów transakcyjnych oraz przeprowadzać rozliczenia z kontrahentami.

Korzyści wynikające z nowego rozwiązania to m.in. mniejsza pracochłonność, wyższy poziom bezpieczeństwa i obniżenie ryzyka błędów. Dodatkowo, znacznie skrócony został proces obsługi rachunków – klienci mają dostęp do pełnych informacji o księgowaniach na kontach w ING Banku Śląskim oraz możliwość automatycznego pobierania plików zawierających informacje analityczne produktów transakcyjnych i płynnościowych.

– Z systemu SAP korzysta duża część naszych klientów, zarówno największych korporacji, jak i średnich i mniejszych przedsiębiorstw. Współpraca z BCC i rozwiązanie EasyBanking pozwala zapewnić klientom ING Banku Śląskiego jeszcze wyższy standard obsługi w zakresie bankowości elektronicznej – mówi Adam Walendziewski, Manager Wydziału Produktów Bankowości Elektronicznej w ING Banku Śląskim.

– Przygotowując EasyBanking mieliśmy na uwadze najwyższe wymagania ING Banku Śląskiego w zakresie bezpieczeństwa, funkcjonalności i komfortu użytkowania. W efekcie powstało rozwiązanie wyznaczające zupełnie nowy standard w zakresie e-bankingu dla firm korzystających z SAP – ocenia Krzysztof Siwiec, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu BCC w obszarze Finanse, analizy, planowanie.

Realizowana za pośrednictwem EasyBanking integracja bazuje na technologii web services i standardzie XML ISO 20022, co pozwala skrócić proces wymiany danych. Dane są przesyłane z wykorzystaniem protokołu SSL gwarantującego najwyższy poziom bezpieczeństwa i poufności transakcji, zgodny z wymaganiami SOX.

EasyBanking został udostępniony w ramach WebService, jednej z najnowocześniejszych usług na polskim rynku, umożliwiającej bezpośrednią wymianę danych finansowych pomiędzy klientem a bankiem.

WebService to produkt oparty na następujących standardach wymiany danych, w tym w zakresie komunikacji, wykorzystywanych protokołów, bezpieczeństwa połączenia oraz formatów XML:

  • Simple Object Access Protocol (SOAP) – protokół wywoływania dostępu do danych,
  • Web Services Description Language (WSDL) – język opisujący używane protokoły i formaty,
  • ISO 20022 – Universal financial industry message scheme,
  • Rekomendację Zarządu Związku Banków Polskich w sprawie przyjęcia standardu wymiany danych finansowych pomiędzy klientem a bankiem oraz bankiem a klientem na rynku polskim z 4 września 2009 r.

O ING Bank Śląski S.A.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcze. Rozbudowana sieć 432 placówek, ponad 770 bankomatów i 650 wpłatomatów, szeroka oferta kart płatniczych oraz internetowy dostęp do kont osobistych i firmowych stanowi nowoczesna ofertę banku. Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

1

Nasza oferta

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. Wysłanie wiadomości jest równoznaczne z zapoznaniem się z polityką prywatności All for One Poland Sp. z o. o.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.