
BeeOffice
Portal samoobsługi pracowniczej
Oszczędzaj czas pracowników i redukuj koszty firmy. Codziennie.
BeeOffice wspiera zarządzanie organizacją w codziennej pracy – biurowej i zdalnej. To m.in. zarządzanie urlopami i ewidencja czasu pracowników, rozliczanie delegacji i aut, obsługa zgłoszeń i spraw pracowniczych (service desk), oraz zarządzanie wyposażeniem i licencjami.
BeeOffice to rozwiązanie dostępne w chmurze w trybie 24/7. Tanie (abonament już od 1700 PLN/miesiąc; wdrożenie od 7000 PLN). Szybkie do wdrożenia i przyjazne w obsłudze. Wasi pracownicy to polubią!
Case studies
BeeOffice w liczbach
modułów funkcjonalnych
klientów - od dużych międzynarodowych korporacji po małe i średnie firmy
użytkowników w Polsce i za granicą
Zobacz, jakie to proste
Korzyści. Te policzalne i te niewymierne.
BeeOffice zapewnia realne oszczędności czasu i zmniejsza koszty funkcjonowania firmy, ponieważ:
- skraca czas poświęcany przez pracowników na wykonywanie powtarzalnych, rutynowych czynności administracyjnych
- eliminuje pomyłki, dzięki automatycznym obliczeniom (np. kalkulacja diety w delegacji, informacja o dostępnym limicie urlopowym do wykorzystania w danym roku, liczba godzin poświęconych na dany projekt w miesiącu)
- pozwala wykrywać zduplikowane lub nieuzasadnione wnioski (np. dwukrotne rozliczenie tej samej delegacji, urlop powyżej dostępnego limitu)
- radykalnie zmniejsza liczbę pytań kierowanych mailowo lub telefonicznie przez pracowników do swoich przełożonych lub działów finansów, HR i administracji (każdy pracownik może sprawdzić status swojego wniosku przez Internet, 24h/7 dni w tygodniu)
- zapewnia kontrolę nad firmowymi wydatkami (pracownicy wprowadzają wnioski zakupowe do akceptacji przez przełożonych – brak możliwości przekazania do księgowości faktury za wydatki bez wcześniejszej akceptacji kosztów)
Dowiedz się więcej
Zapraszamy do obejrzenia nagrań z webinarów