Centrum outsourcingowe BCC wyróżnione przez Help Desk Institute oraz Computerworld | All for One Poland

Centrum outsourcingowe BCC wyróżnione przez Help Desk Institute oraz Computerworld

W ciągu ostatnich tygodni BCC zostało finalistą dwóch prestiżowych konkursów: organizowanego przez HDI konkursu „Lider Wsparcia” oraz programu „Lider Jakości” wspieranego przez tygodnik Computerworld.

Zarówno konkurs Lider Wsparcia, jak i program Lider Jakości mają na celu wyłonienie przedsiębiorstw, które przestrzegają polityki projakościowej w stosunku do oferowanych usług, stosują światowe standardy i najlepsze praktyki, inwestują w nowoczesne narzędzia oraz posiadają udokumentowane sukcesy w obszarze zarządzania jakością. Do obu prestiżowych tytułów został nominowany Dział Usług Outsourcingowych BCC.

Strategią BCC jest dążenie do jak najwyższej jakości oferowanych usług. W tym celu Dział Usług Outsourcingowych stosuje międzynarodowe normy i standardy, takie jak ISO/IEC 27001, ISO/IEC 20000, oraz innowacyjne oprogramowanie (HP Service Manager – jako pierwsza firma w Polsce). BCC również stale ewaluuje jakość pracy centrum outsourcingowego, zlecając niezależnej instytucji badawczej (TNS OBOP) coroczne badania satysfakcji klientów.

Konkurs Lider Wsparcia jest organizowany przez HDI-Poland, należące do stowarzyszenia Help Desk Institute (HDI) – największej na świecie organizacji, zrzeszającej specjalistów z zakresu wsparcia informatycznego i usług informatycznych. Celem HDI jest pomoc organizacjom wsparcia IT oraz profesjonalistom tej specjalności. Działalność HDI koncentruje się na tworzeniu najlepszych praktyk, wykorzystaniu istniejących (np. ITIL, SCC, IT Service CMM), rozwijaniu systemów szkoleń oraz certyfikacji opartych o międzynarodowe standardy. Dział Usług Outsourcingowych został nominowany do tytułu Lider Wsparcia w kategorii Centrum Wsparcia Roku wraz z Bankiem Zachodnim WBK (Departament Obsługi i Eksploatacji wraz z Departamentem Wsparcia Oddziałów), oraz zwycięzcą konkursu – GE Money Bankiem (Departament Usług Informatycznych i Departament Infrastruktury Teleinformatycznej).

W konkursie Lider Jakości czasopisma Computerworld, w którym brały udział firmy stosujące tzw. najlepsze praktyki zapewnienia jakości i zarządzania jakością, Dział Usług Outsourcingowych BCC zakwalifikował się do grona ścisłych finalistów, wraz z firmami Macrologic oraz Software Mind. Głównym laureatem została firma GTECH.

BCC świadczy usługi outsourcingowe od 1999 roku, współpracuje w tym zakresie z ponad 60 klientami. BCC oferuje pełen zakres usług związanych z outsourcingiem, głównie systemów SAP: od hostingu i kolokacji systemów we własnym data center, przez administrację systemów po wsparcie użytkowników SAP, czyli serwis aplikacyjny. W 2007 roku BCC kontynuowało rozwój usług związanych z outsourcingiem SAP, zawierając 26 nowych kontraktów i zwiększając przychody z outsourcingu o 50%. W lutym 2008 r. BCC otrzymało od miesięcznika MSI nagrodę najlepszego dostawcy IT dla przemysłu w kategorii outsourcing. Więcej informacji o usługach outsourcingowych BCC: www.bcc.com.pl/outsourcing

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email





    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 17:00

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com