TNS OBOP o Centrum Outsourcingowym BCC: satysfakcja klientów na 98% | All for One Poland

TNS OBOP o Centrum Outsourcingowym BCC: satysfakcja klientów na 98%

Już szósty rok z rzędu TNS OBOP przeprowadził badania satysfakcji klientów Centrum Outsourcingowego BCC. Według wyników tegorocznej edycji, z usług BCC w zakresie outsourcingu IT, administracji systemami oraz zdalnego wsparcia użytkowników SAP jest zadowolonych 98% klientów.

BCC corocznie od 2006 r. zleca niezależnej instytucji badania satysfakcji klientów i upublicznia ich wyniki. Celem badań jest umożliwienie stałego podnoszenia jakości usług BCC, dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb klientów.

W badaniu, przeprowadzonym od 8 do 29 VI br. metodami CATI (Computer Assisted Telephone Interview) i e-ankiet, wzięło udział niemal 50 osób odpowiedzialnych za utrzymanie systemów i zarządzanie działami IT. Respondenci oceniali całość współpracy z Centrum Outsourcingowym BCC oraz jakość poszczególnych usług (outsourcing IT, administracja SAP i innych systemów IT, zdalne wsparcie użytkowników SAP – serwis aplikacyjny SAP).

98% respondentów pozytywnie oceniło współpracę z Centrum Outsourcingowym BCC. Wśród najczęściej wymienianych mocnych stron BCC znalazły się m.in.: czas reakcji na zgłoszenia, kompetencje i fachowość pracowników, a także koncentracja na potrzebach klienta. Respondenci najwyżej ocenili zaangażowanie konsultantów w rozwiązywanie problemów (96% ocen pozytywnych) oraz ich skuteczność (92% ocen pozytywnych).

Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska IT: od hostingu i kolokacji we własnym data center, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny – wsparcie użytkowników SAP. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA, dotyczących różnych systemów IT, w tym SAP. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000 i ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z normą ISO 27001.

1

Nasza oferta

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. Wysłanie wiadomości jest równoznaczne z zapoznaniem się z polityką prywatności All for One Poland Sp. z o. o.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.