Zapraszamy na warsztaty „Skuteczne podejmowanie decyzji w czasach niepewności” | All for One Poland

Zapraszamy na warsztaty „Skuteczne podejmowanie decyzji w czasach niepewności”

Trudno sobie wyobrazić procesy bardziej istotne dla firmy niż procesy decyzyjne. Wszystkie sukcesy i porażki można przypisać podjętym decyzjom. Jak każdy proces, podejmowanie decyzji można doskonalić. Proponujemy Państwu dwudniowe warsztaty, podczas których przedstawimy na praktycznych przykładach wykorzystanie uznanej w świecie metody AHP do rozwiązywania problemów decyzyjnych.

Na zajęciach dowiedzą się Państwo m.in.:

  • jak ulegamy pułapkom myślowym przy podejmowaniu decyzji (m.in. emocje, ograniczenia pamięci krótkotrwałej, zakotwiczenia, koszty utopione, heurystyki dostępności i reprezentatywności, potwierdzanie własnej tezy) i jak ich unikać;
  • jak podejmować decyzje przy dużym skomplikowaniu ich otoczenia (m.in. duża liczba kryteriów, zestawianie aspektów mierzalnych i niemierzalnych, wielość wariantów) przy użyciu metody AHP;
  • jak podejmować decyzje grupowe przy pomocy AHP, unikając szeregu pułapek wpływów i manipulacji.

Wiedzę z warsztatów można zastosować przy podejmowaniu decyzji takich jak:

  • wybór dostawcy, technologii, systemu, produktu, inwestycji
  • wybór projektów z portfela przedsięwzięć
  • wybór najlepszego scenariusza działania/rozwoju
  • wybór najlepszego kandydata (rekrutacja, konkurs)
  • prognozowanie zjawisk w czasie
  • wybór segmentu rynku
  • wybór akcji promocyjnej

Z warsztatów skorzystają przede wszystkim menedżerowie podejmujący na co dzień decyzje dotyczące obszarów, za które odpowiadają (np. wybór rozwiązań, metod, projektów, kandydatów itp.), a także pracownicy odpowiedzialni za zakupy w firmie (w szczególności: wybór ofert, dostawców i rozwiązań). Uczestnicy warsztatów otrzymają dodatkowo materiały szkoleniowe z zakresu podejmowania decyzji oraz oprogramowanie wspierające podejmowanie decyzji w wersji ewaluacyjnej.

Zajęcia będą prowadzone przez Michała Szymaczka, Menedżera ds. Rozwoju Biznesu BCC, doświadczonego kierownika projektów, posiadającego certyfikat Project Management Professional (PMP). Michał Szymaczek jest również autorem szeregu publikacji o wykorzystaniu metody AHP, które ukazały się m.in. w Magazynie Profesjonalistów SAP „Lepszy Biznes” oraz w SAP Professional Journal.

Warsztaty odbędą się 27-28 sierpnia 2009 roku w warszawskim biurze BCC. Koszt uczestnictwa to 1800 zł za osobę. Zainteresowanych szczegółami agendy i uczestnictwem prosimy o kontakt z BCC Edukacja.
 

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. Wysłanie wiadomości jest równoznaczne z zapoznaniem się z polityką prywatności All for One Poland Sp. z o. o.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.