Badanie TNS Polska: 93% klientów poleciłoby BCC innym klientom | All for One Poland

Badanie TNS Polska: 93% klientów poleciłoby BCC innym klientom

Zakończyła się ósma edycja dorocznego badania opinii klientów Centrum Outsourcingowego BCC. Według partnera badania, firmy TNS Polska, 93% klientów korzystających z usług outsourcingu IT, administracji systemami oraz serwisu aplikacyjnego SAP polecałoby BCC.

TNS Polska to wiodąca i najbardziej doświadczona firma na polskim rynku w dziedzinie custom research, powstała w wyniku połączenia TNS OBOP i TNS Pentor. TNS realizuje coroczne badania satysfakcji klientów BCC od 2006 r. Celem badań jest umożliwienie stałego podnoszenia jakości usług BCC, dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb klientów.

W badaniu, przeprowadzonym w maju br. br. metodami CATI (Computer Assisted Telephone Interview) i e-ankiet, wzięło udział 60 osób odpowiedzialnych za utrzymanie systemów i zarządzanie działami IT. Respondenci oceniali współpracę z Centrum Outsourcingowym BCC oraz jakość poszczególnych usług (outsourcing IT, administracja systemami, a także zdalne wsparcie użytkowników SAP – serwis aplikacyjny SAP).

Wśród najmocniejszych stron Centrum Outsourcingowego klienci wskazywali kolejno: kompetencje i profesjonalizm obsługi; poziom świadczonych usług; oraz szybkość reakcji i skuteczność. Całokształt współpracy z Centrum Outsourcingowym BCC pozytywnie oceniło 90% respondentów.

Jednocześnie, aż 100% respondentów, korzystających z Centrum Przetwarzania Danych BCC lub rozważających zakup takich usług, ocenia że Centrum Przetwarzania Danych BCC jest bezpiecznym rozwiązaniem dla outsourcingu systemów i danych.

Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska IT: od hostingu i kolokacji, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny – wsparcie użytkowników SAP. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA, dotyczących różnych systemów IT, w tym SAP. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000 i ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z normą ISO 27001.
 

1

Nasza oferta

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. Wysłanie wiadomości jest równoznaczne z zapoznaniem się z polityką prywatności All for One Poland Sp. z o. o.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.