TNS OBOP po raz czwarty zbadał satysfakcję klientów centrum outsourcingowego BCC | All for One Poland

TNS OBOP po raz czwarty zbadał satysfakcję klientów centrum outsourcingowego BCC

Według wyników tegorocznej edycji badań satysfakcji klientów, z usług BCC w zakresie administracji SAP i zdalnego wsparcia użytkowników SAP jest zadowolonych 93% Klientów.

BCC jest jedyną firmą na polskim rynku usług SAP, która corocznie – już od 2006 r. – zleca niezależnej instytucji badania satysfakcji klientów i upublicznia ich wyniki. Celem badań jest umożliwienie stałego podnoszenia jakości usług BCC, dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb Klientów.

W badaniu, przeprowadzonym od 13 V do 5 VI br. metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interview), wzięło udział 60 osób odpowiedzialnych za utrzymanie systemów i zarządzanie działami IT. Respondenci oceniali całość współpracy z centrum outsourcingowym BCC oraz jakość poszczególnych usług (w tym administracji i wsparcia użytkowników – serwisu aplikacyjnego SAP).

Aż 93% respondentów pozytywnie oceniło współpracę z BCC. Wśród najczęściej wymienianych atutów i mocnych stron BCC znalazły się m.in.: szeroki zakres usług zapewnianych przez Centrum outsourcingowe; duża wiedza merytoryczna konsultantów; szybki czas reakcji na zgłaszane problemy.

"Opinie Klientów to dla nas punkt wyjścia do doskonalenia i planowania rozwoju naszej organizacji, stąd waga jaką przywiązujemy do badań satysfakcji. W ciągu ostatniego roku, od czasu poprzedniego badania TNS OBOP, certyfikowaliśmy nasz system zarządzania usługami IT według normy ISO/IEC 20000, potwierdzając zgodność ze standardami ITIL. Rozbudowaliśmy naszą ofertę o outsourcing sieci rozległych WAN, a także o outsourcing procesów biznesowych – BPO w zakresie HR, realizowany przez spółkę External Services z Grupy BCC" – powiedział Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług Outsourcingowych BCC.

Centrum outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska IT, w tym SAP: od hostingu i kolokacji we własnym data center, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny – wsparcie użytkowników SAP. Wspiera także Klientów w projektach optymalizacji i rozwoju środowiska IT. BCC świadczy usługi outsourcingowe od 1999 roku. Korzysta z nich ponad 80 Klientów – w tym największe przedsiębiorstwa międzynarodowe i polskie, jak ABB, Amica, Grupa Metro, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, a także firmy średniej wielkości – jak Decora, Brilux, Herlitz, Kopernik.

1

Nasza oferta

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. Wysłanie wiadomości jest równoznaczne z zapoznaniem się z polityką prywatności All for One Poland Sp. z o. o.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.