Szkolenia ze standardów ITIL dla specjalistów EnerSys | All for One Poland

Szkolenia ze standardów ITIL dla specjalistów EnerSys

Zespół IT Service Desk, działający w EnerSys sp. z o.o. (producent akumulatorów), skorzystał ze wsparcia szkoleniowego BCC w zakresie najlepszych praktyk ITIL v3 oraz Systemu Zarządzania Usługami IT ISO/IEC 20000.

Tematyką warsztatów były najlepsze praktyki w zakresie Service Strategy (strategie zarządzania usługami IT), Service Design (zasady projektowania usług), Service Transition (wdrażanie usług z uwzględnieniem powiązań pomiędzy usługami), Service Operation (procesy wspierające Continual Service Improvement – mechanizmy ciągłego doskonalenia), a także praktyczne rozwiązania (narzędzia, procesy, procedury, instrukcje) dotyczące takich procesów jak: bezpieczeństwo informacji dla usług, zarządzanie incydentami, strategia zarządzania ciągłością działania, zarządzanie finansami i zarządzanie procesem pojemności i dostępności usług.

1

Nasza oferta

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. Wysłanie wiadomości jest równoznaczne z zapoznaniem się z polityką prywatności All for One Poland Sp. z o. o.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.