Prosimy o podanie danych. W odpowiedzi na podany adres e-mail prześlemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Upgrade to Success: przygotuj się na cyfrową rewolucję w HR
20 listopada 2018, Hotel Polonia Palace, Warszawa
SAP Polska i SNP serdecznie zapraszają przedstawicieli dużych organizacji, korzystających z SAP HR, na konferencję poświęconą rewolucji cyfrowej w HR.
Już dziś chmura, mobilny dostęp i samoobsługa online stają się oczywistością w życiu prywatnym i codzienną praktyką firm. Na rynku pracy umacnia się nowe pokolenie pracowników, a rola działów HR znacząco wykracza poza administrowanie zasobami ludzkimi. Wszystko to rodzi zupełnie nowe oczekiwania względem narzędzi IT wspierających obszar HR. Od wniosku o rekrutację, przez przyjęcie pracownika i jego przeszkolenie, po codzienną obsługę spraw pracowniczych – wkrótce wszystkie te procesy staną się niewydolne, jeśli nie skorzystamy z dobrodziejstw nowoczesnych rozwiązań cyfrowych i chmurowych oraz samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej.
Na konferencji poszukamy odpowiedzi na pytanie, jak w zmieniającym się świecie transformacji cyfrowej znaleźć własną, optymalną ścieżkę wdrażania nowych rozwiązań wspierających sferę HR, w tym – innowacyjnych aplikacji z rodziny SuccessFactors.
Agenda konferencji
10.00-10.15 | Powitanie |
10.15-10.45 | Budujemy strategię HR przyszłości
Podczas tej sesji opowiemy, jaki wpływ ma prawdziwy cyfrowy HR na transformacje biznesowe w organizacjach. Sprawdzimy, jak codzienne wydarzenia wokół nas wpływają na przyszłość organizacji – i co to oznacza dla pracowników i menedżerów: |
10.45-11.25 | SuccessFactors – wsparcie migracji do HR cloud
Ta sesja zawiera kluczowe informacje na temat SAP SuccessFactors, od kierunków rozwoju rozwiązania SuccessFactors i inwestycji SAP, po narzędzia, zasoby i usługi, które SAP SuccessFactors udostępnia klientom SAP HCM w celu ułatwienia migracji do chmury. |
11.25-11.50 | Sesja demo: pokaz wybranych funkcji SuccessFactors
Krótka prezentacja wybranych funkcjonalności SF z wykorzystaniem SuccessFactors Employee Central, Talent Management i Recruiting |
12.50-13.20 | Przygotowanie business case dla projektu HR cloud
Podczas tej sesji omówimy, w jaki sposób kwantyfikowane są wartości i benefity transformacji cyfrowej HR, jakie są powody wprowadzania zmian w HR i jak przygotować właściwe uzasadnienie biznesowe dla Twojej firmy. |
13.20-14.10 | Case study: innowacyjna platforma HR dla 10000 pracowników
Nasz Klient, znana firma odzieżowa, korzysta z innowacyjnej platformy zarządzania procesami HR. Składają się na nią m.in. narzędzia SAP SuccessFactors i rozwiązania SNP. SNP E-Time służy kierownikom sklepów do elastycznego planowania czasu pracy zespołów. Aplikacja automatycznie uwzględnia ograniczenia prawne oraz specyficzne uwarunkowania dla każdego zatrudnionego (np. praca tylko w wybrane dni tygodnia, w określonych godzinach). Dzięki SNP E-Time czas optymalizują wszyscy: centrala, szefowie salonów i pracownicy. Przygotowanie grafiku pracy zespołu, często zajmujące kilkadziesiąt godzin, jest możliwe w ciągu minut. |
14.10-15.10 | Wyciśnij więcej z HR cloud: rozwiązania i dodatki SNP
Platformę SuccessFactors można rozbudowywać o dowolne dodatki i rozszerzenia. SNP zaprezentuje rozwiązania gotowe do użytku, w tym SNP E-Time, SNP E-Payslips (e-paski płacowe), SNP E-wnioski i inne. |
15.10-15.30 | Zaplanuj własną ścieżkę rewolucji HR
Na jakim etapie cyfrowej rewolucji HR jest Państwa organizacja? Kiedy i jakie zmiany zaplanować, w jaki sposób je przygotować? Które procesy powinny zostać przeniesione do chmury jako pierwsze, a które w następnych etapach? Zaproponujemy Państwu metodykę wypracowania indywidualnej ścieżki zmian, dopasowanej do potrzeb danej organizacji. |
15.30-16.30 | Obiad i zakończenie |
Informacje organizacyjne
Spotkanie odbędzie się 20 listopada 2018 r. w Hotelu Polonia Palace w Warszawie (Aleje Jerozolimskie 45). Hotel znajduje się w odległości 500 metrów od dworca PKP Warszawa Centralna. Uczestnictwo jest bezpłatne dla obecnych i potencjalnych klientów SNP, ilość miejsc ograniczona. Prosimy o zgłoszenie uczestnictwa przez formularz poniżej.
Formularz zgłoszeniowy
61 827 70 00
Biuro jest czynne
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 17:00
Kontakt ogólny do firmy
office.pl@all-for-one.com
Pytania o produkty i usługi
info.pl@all-for-one.com
Pytania na temat pracy i staży
kariera@all-for-one.com