
SAP CRM
SAP Customer Relationship Management
All for One Polska oferuje pełen zakres usług potrzebnych do wdrożenia, rozwoju i utrzymania SAP CRM – od analizy przedwdrożeniowej, przez wdrożenie, hosting i administrację, po serwis aplikacyjny (zdalne wsparcie użytkowników).
Przeznaczone dla dużych i złożonych organizacji rozwiązania SAP CRM (SAP Customer Relationship Management) wspierają w całości procesu obsługi klientów, od rejestracji kontaktów handlowych po planowanie działań marketingowych. Efektem wykorzystania tych rozwiązań jest zwiększenie sprzedaży, dzięki wyższemu zadowoleniu odbiorców z obsługi oraz poprzez lepszą organizację działań handlowych.
Najważniejsze grupy funkcjonalności systemu SAP CRM to:
- SAP CRM Sales
- SAP E-Commerce (sklep internetowy)
- SAP CRM Marketing
- SAP CRM Service
- SAP CRM Mobile Sales
- SAP CRM CIC (Customer Interaction Center)
- SAP CRM EIC (Employee Interaction Center)