
SAP C4C
SAP Cloud for Customer
Najnowszy system CRM dostępny w chmurze
SAP Cloud for Customer (C4C) to najnowsza generacja systemu CRM od SAP, dostępna w chmurze. Rozwiązanie wspiera kompleksowo sferę zarządzania relacjami z klientami. C4C zapewnia m.in. usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi, budowanie przewagi konkurencyjnej oraz długofalowej relacji z klientem.
SAP Cloud for Customer to m.in.:
- angażowanie klientów poprzez rożne kanały kontaktu (telefonicznie, mailowo, w punkcie sprzedaży, w social media)
- bogactwo funkcjonalności (sprzedaż i obsługa klientów; marketing; funkcje analityczne)
- prostota korzystania przez użytkownika
- przetwarzanie danych w oparciu o platformę SAP HANA
- możliwość integracji z innymi rozwiązaniami SAP w modelu on premise i w chmurze (w tym S/4HANA lub SAP ERP)
Podstawowe grupy funkcji to:
- SAP Cloud for Sales
- SAP Cloud for Service
- SAP Social Media Analytics
- SAP Cloud for Social Engagement
Poradniki
Dowiedz się więcej
Zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinara