Serwis SAP | Kariera | All for One Poland

serwis sap

Głównym zadaniem konsultanta serwisowego jest pomoc dla użytkowników SAP u klientów. Udzielanie odpowiedzi na trudne pytania, wgrywanie i testowanie aktualizacji, reagowanie na zgłoszenia problemów i ich usuwanie. Monitorowanie działania kluczowych elementów procesów. A ponadto drobny rozwój i dostosowanie SAP do wymagań biznesu. Dzień po dniu, w stałym – głównie zdalnym – kontakcie z klientami.

Poznaj nas – konsultantów serwisowych SAP

Poznałam system SAP jako jego użytkownik, zajmując się administracją kadrami i naliczaniem płac. Dziś także jako konsultantka serwisu aplikacyjnego pomagam innym użytkownikom, rozwiązując ich problemy w codziennej pracy z systemem. Lubię dobrą książkę, zwłaszcza literaturę faktu oraz długie spacery i wędrówki po górach.

 

Aneta, konsultantka serwisu aplikacyjnego SAP

Na czym polega ta praca?

  • Rozwijasz kompetencje w ramach SAP – rodziny rozwiązań dla biznesu, które są nr 1 na świecie.
  • Specjalizujesz się w wybranym obszarze biznesu, np. w finansach, kontrolingu, produkcji czy HR, lub w sferze administracji IT (SAP Basis).
  • Pracujesz w międzynarodowym środowisku, z reguły dla kilku lub nawet kilkunastu klientów z różnych branż.
  • Działasz w trybie obsługi serwisowej – otrzymujesz zgłoszenia od klientów, przydzielone przez koordynatorów serwisu.
  • Dynamicznie reagujesz na zgłoszenia klientów – obowiązują czasy reakcji i realizacji zgłoszenia zapisane w kontrakcie.`
  • Pozostajesz w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami SAP u klientów – słuchasz, dopasowujesz rozwiązanie do potrzeb.
  • Odpowiadasz na pytania użytkowników – czasem rutynowe i proste, a czasem takie, na które nie znasz (jeszcze) odpowiedzi.
  • Proponujesz i wykonujesz prace optymalizujące działanie systemów i procesów biznesowych klientów.
  • Jeśli specjalizujesz się we wsparciu aplikacyjnym: wspierasz pracowników klienta przy naliczaniu listy płac, zamknięciu roku, inwentaryzacjach i innych czynnościach.
  • Jeśli specjalizujesz się we wsparciu IT: dbasz o infrastrukturę techniczną dla systemu SAP oraz troszczysz się o zapewnienie dostępności i ciągłości działania systemu klienta.
  • Dbasz o odpowiedni przydział ról i uprawnień do systemu.
  • Prowadzisz szkolenia i warsztaty dla użytkowników.
  • Jeśli pełnisz rolę koordynatora usługi – utrzymujesz stały kontakt ze swoim odpowiednikiem u klienta – wspólnie harmonogramujecie większe prace, ustalacie priorytety, rozwiązujecie spory, rozliczacie prace.
  • Poświęcasz czas na poszerzanie swoich kompetencji – szkolisz się, zdobywasz certyfikaty SAP i innych dostawców sprzętu i oprogramowania.
  • Większość zadań wykonujesz zdalnie z naszego biura.
  • Możesz zostać zaangażowany do projektów wdrożeniowych i rozwojowych.

Przejrzyj aktualne oferty pracy

Przykłady naszej pracy

Co miesiąc działy HR muszą uwzględnić nawet do kilkunastu zmian, wpływających na rozliczenia z pracownikami i instytucjami publicznymi jak ZUS czy urzędy skarbowe. Kilkudziesięciu klientów serwisu aplikacyjnego All for One Poland ma problem z głowy. Zmiany w ich systemach HR dokonują nasi konsultanci serwisowi, na podstawie wydawanych przez SAP aktualizacji LCP.

Elżbieta Lider Serwisu Aplikacyjnego SAP - HR

W ramach SAP Managed Services dla firmy z sektora Automotive, przejęliśmy zadania związane z zarządzaniem transportami i uprawnieniami w SAP. Teraz nasz klient może lepiej skupić się na swoim core businessie.

Mikołaj Konsultant

Dla firmy farmaceutycznej świadczymy usługę zastępstwa administatora SAP. Podczas urlopów i w razie innych nieobecności adminów, płynnie przejmujemy ich rolę.

Tomasz Lider Zespołu Utrzymania Systemów - 2 linia

Dla jednej z największych firm spożywczych w Polsce przygotowaliśmy i utrzymujemy zapasową infrastrukturę dla dwóch systemów SAP i kilku innych aplikacji. Dane są na bieżąco replikowane do Managed Cloud, w oparciu o technologie DB2 i VMware. W razie awarii podstawowej infrastruktury klienta jesteśmy w stanie uruchomić najważniejsze procesy w ciągu godziny. Procedura odtworzenia była testowana wielokrotnie podczas prób. Dzięki temu klient ma pewność co do najwyższego poziomu bezpieczeństwa i ciągłości swojego biznesu.

Mateusz Lider Zespołu IT Systems Service
Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.