
serwis sap
Głównym zadaniem konsultanta serwisowego jest pomoc dla użytkowników SAP u klientów. Udzielanie odpowiedzi na trudne pytania, wgrywanie i testowanie aktualizacji, reagowanie na zgłoszenia problemów i ich usuwanie. Monitorowanie działania kluczowych elementów procesów. A ponadto drobny rozwój i dostosowanie SAP do wymagań biznesu. Dzień po dniu, w stałym – głównie zdalnym – kontakcie z klientami.
Poznaj nas – konsultantów serwisowych SAP
Na czym polega ta praca?
- Rozwijasz kompetencje w ramach SAP – rodziny rozwiązań dla biznesu, które są nr 1 na świecie.
- Specjalizujesz się w wybranym obszarze biznesu, np. w finansach, kontrolingu, produkcji czy HR, lub w sferze administracji IT (SAP Basis).
- Pracujesz w międzynarodowym środowisku, z reguły dla kilku lub nawet kilkunastu klientów z różnych branż.
- Działasz w trybie obsługi serwisowej – otrzymujesz zgłoszenia od klientów, przydzielone przez koordynatorów serwisu.
- Dynamicznie reagujesz na zgłoszenia klientów – obowiązują czasy reakcji i realizacji zgłoszenia zapisane w kontrakcie.`
- Pozostajesz w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami SAP u klientów – słuchasz, dopasowujesz rozwiązanie do potrzeb.
- Odpowiadasz na pytania użytkowników – czasem rutynowe i proste, a czasem takie, na które nie znasz (jeszcze) odpowiedzi.
- Proponujesz i wykonujesz prace optymalizujące działanie systemów i procesów biznesowych klientów.
- Jeśli specjalizujesz się we wsparciu aplikacyjnym: wspierasz pracowników klienta przy naliczaniu listy płac, zamknięciu roku, inwentaryzacjach i innych czynnościach.
- Jeśli specjalizujesz się we wsparciu IT: dbasz o infrastrukturę techniczną dla systemu SAP oraz troszczysz się o zapewnienie dostępności i ciągłości działania systemu klienta.
- Dbasz o odpowiedni przydział ról i uprawnień do systemu.
- Prowadzisz szkolenia i warsztaty dla użytkowników.
- Jeśli pełnisz rolę koordynatora usługi – utrzymujesz stały kontakt ze swoim odpowiednikiem u klienta – wspólnie harmonogramujecie większe prace, ustalacie priorytety, rozwiązujecie spory, rozliczacie prace.
- Poświęcasz czas na poszerzanie swoich kompetencji – szkolisz się, zdobywasz certyfikaty SAP i innych dostawców sprzętu i oprogramowania.
- Większość zadań wykonujesz zdalnie z naszego biura.
- Możesz zostać zaangażowany do projektów wdrożeniowych i rozwojowych.