
sprzedaż i marketing
Pozyskiwanie nowych klientów, pozostawanie w kontakcie z obecnymi, uzgadnianie warunków umów satysfakcjonujących dla wszystkich stron. Wsparcie sprzedaży, w tym skanowanie rynku i poszukiwanie okazji handlowych. Organizowanie spotkań dla klientów, przygotowywanie i publikacja treści. A ponadto webinary, eventy, WWW, social media… Wszystko po to, by zapewnić pracę dla niemal 500-osobowego zespołu.
Poznaj nas
Na czym polega ta praca?
Twoje zadania na stanowisku key account managera
- Aktywnie pozyskujesz nowych klientów.
- Odpowiadasz za sprzedaż do grupy stałych klientów.
- Pracujesz nad ofertami z innymi działami naszej firmy i z partnerami zewnętrznymi.
- Pracujesz w międzynarodowym środowisku.
- Pracujesz dla klientów z różnych branż – banków, producentów żywności, koncernów paliwowych, sieci handlowych…
- Jesteś na bieżąco z ofertą firmy, potrafisz ją ciekawie zaprezentować klientowi.
- Negocjujesz warunki kontraktu – z klientami i… wewnętrznie.
- Dbasz o rentowność kontraktów.
- Bierzesz udział w konferencjach, zlotach branżowych, innych eventach.
- Interesujesz się biznesem, gospodarką, śledzisz wydarzenia na rynku, które mogą zaowocować sprzedażą.
- Dużo podróżujesz – po Polsce i za granicę.
Twoje zadania na stanowisku specjalisty ds. marketingu
- Przygotowujesz i odpowiadasz za produkcję materiałów firmowych i marketingowych.
- Promujesz ofertę firmy przez strony WWW, social media i inne kanały digital marketingu.
- Organizujesz eventy i webinary.
- Realizujesz kampanie marketingowe.
- Współpracujesz z marketingiem korporacyjnym.
Twoje zadania na stanowisku specjalisty ds. wsparcia sprzedaży
- Prowadzisz akcje mailingowe i telemarketingowe.
- Identyfikujesz potencjalnych klientów i inicjujesz kontakt z nimi.
- Wspierasz organizacyjne key account managerów.
- Wspierasz procesy sprzedaży.