
Administracja, Finanse, HR
Dbają o kondycję finansową firmy, naliczają nasze wynagrodzenia, motywują do rozwoju i poszukują nowych talentów. Obsługują sekretariat, organizują podróże służbowe, zarządzają firmową flotą i odpowiadają za sprawny obieg dokumentów. Dbają o komfort pracy. Dział Wsparcia Biznesu niestrudzenie organizuje środowisko pracy dla kilkuset osób w różnych lokalizacjach.
Poznaj nas
Na czym polega ta praca?
Dział Wsparcia Biznesu to u nas pięć zespołów:
- Księgowość: prowadzenie ksiąg rozrachunkowych, fakturowanie i obsługa rozrachunkó z odbiorcami krajowymi i zagranicznymi, ewidencje, rozliczenia, przychody, deklaracje, podatki.
- HR: administracja (obsługa kadrowo-płacowa pracowników),m rekrutacja i rozmowy kwalifikacyjne, organizacja szkoleń, motywowanie pracowników, komunikacja w firmie, benefity, kreowanie wizerunku firmy.
- Administracja: obsługa sekretariatu, zarządzanie biurami, firmową flotą i innymi aktywami firmowymi, archiwizacja dokumentó, telefonia komórkowa, organizacja podróży służbowych.
Mamy także
- Specjalistów ds. finansów i kontrolingu
- Zespół naliczania płac