
SAP Hybris
Nowoczesna platforma e-commerce od SAP
Narzędzie SAP Hybris e-Commerce to wielokanałowa platforma e-commerce, która zapewnia wszechstronne możliwości dotarcia do klienta, a także komplementarną obsługę, na którą składa się dostęp do katalogów produktowych oraz możliwość dokonania zakupu.
Tylko wielokanałowość sprzedaży, czyli omnichannel commerce, uzbrojona w najlepsze narzędzia jest w stanie sprostać wymaganiom klientów w zakresie wygodnych, szybkich i mobilnych zakupów. Platforma Hybris Commerce Suite to lider na rynku rozwiązań eCommerce na świecie.
Główną przewagą konkurencyjną SAP Hybris jest posiadanie kontroli nad wszystkimi kanałami sprzedaży z jednolitej platformy. Podejście to jest szczególnie istotne w kontekście zjawiska omnichannel commerce, w którym to konsumenci dokonując jednego zakupu, mogą „po drodze” skorzystać z wielu różnych kanałów sprzedaży.
Narzędzie SAP Hybris e-Commerce dedykowane jest przede wszystkim międzynarodowym firmom i korporacjom, które posiadają w portfelu wiele marek. Rozwiązanie umożliwia bowiem prowadzenie dużej liczby sklepów internetowych, a także zarządzanie dodatkowymi kanałami sprzedaży, takimi jak: systemy mobilne czy call centres. Rozwiązanie wspiera wiele języków, walut i stawek podatkowych, co ułatwia działanie i ekspansję na nowe rynki.
W ramach narzędzia SAP Hybris e-Commerce dostępne są następujące aplikacje:
- Zarządzanie zamówieniami dla wielu kanałów sprzedaży – Funkcja OmniChannel Order Management w Hybris wspiera realizację sprzedaży za pomocą wielu kanałów, jednocześnie przybliżając proces zakupu przez potencjalnego klienta do jego indywidualnych przyzwyczajeń, a nie do procesów na sztywno zdefiniowanych przez projektantów systemu.
- Zarządzanie treścią dotyczącą produktu (Product Content Management) – Hybris przechowuje informacje dotyczące każdego produktu w jednym miejscu (moduł PCM), natomiast administrator sklepu decyduje, które informacje mają być widoczne np. w katalogu produktów drukowanym na targi, a jakie w sklepie WWW B2B. Oszczędza się przy tym czas na przygotowanie oferty, jednocześnie mając pewność, że pożądane cechy produktu będą uwypuklone w wybranych katalogach.
- System śledzenia zachowań klientów (Hybris Marketing Convert) – pozwala zachęcić potencjalnych klientów w odpowiednim momencie i odpowiedniej formie do dokonania zakupu.
m-Commerce
Platforma Hybris umożliwia dostosowanie każdej ze stron indywidualnie do mobilnego sklepu (np. karta produktu, wyniki wyszukiwania, strona główna). Co więcej, dla deweloperów są udostępnione środowiska programistyczne (Hybris Mobile APP SDK) dla iOS i Android. Potencjalny klient może zainstalować sobie aplikację mobilną na swoim telefonie i dzięki temu znacznie przyspieszyć i ułatwić proces zamówienia w sklepie.