
All for One ECM
Enterprise Content Management
All for One ECM to kompleksowa i elastyczna platforma, pozwalająca na bezpieczną i efektywną kosztowo archiwizację dokumentów elektronicznych, elektroniczny obieg dokumentów (workflow i business process management) oraz zarządzanie zasobami informacyjnymi i sprawami w organizacji (case management).
Przewagi
Dzięki ECM skanowanie, elektroniczna archiwizacja i udostępnianie dokumentów, przepływ pracy oraz zarządzanie procesami biznesowymi stają się efektywne, bezpieczne, a także przyjazne dla pracowników.
Platforma zbudowana jest w oparciu o koncepcję low-code, co pozwala wdrażać i rozwijać kolejne scenariusze biznesowe bez udziału specjalistów IT. All for One ECM dostępny jest w chmurze (prywatnej lub publicznej) lub w modelu on-premise.
Scenariusze
Rozwiązanie wspiera optymalizację zarządzania różnych dokumentów i procesów, np.:
- obieg faktur dostawców
- dokumenty współpracy z kontrahentami i klientami (m.in. umowy, zamówienia)
- obieg dokumentów HR (umowy z pracownikami, współpracownikami): e-teczki pracownicze
- obieg korespondencji, proces obsługi reklamacji
- dokumentacja techniczna (projekty, schematy i mapy infrastruktury), procesy IT
Archiwizacja dokumentów i workflow. W integracji z SAP.
Jedna platforma Enterprise Content Management. Jedno centralne repozytorium dokumentów. Jedno rozwiązanie dla automatyzacji i digitalizacji procesów. W integracji z SAP lub innymi systemami.
System zarządzania dokumentami - więcej
Zobacz nagrania z naszych webinarów o ECM
All for One ECM w działaniu
Case studies
Klienci o ECM
Rozwiązanie ECM pozwoliło nam wyeliminować obieg dokumentów papierowych, łącznie z ich archiwizacją. Automatyzacja i przyspieszenie procesu wprowadzania faktur do SAP pozwoliły nam przyspieszyć księgowanie dokumentów w systemie.
Proces bardzo usprawnia obieg faktur w firmie, eliminuje papierową formę obiegu dokumentów i usprawnia działanie obszarów odpowiedzialnych za opis, akceptację oraz księgowanie faktur. Digitalizacja procesu umożliwiła jego centralizację i przyspieszenie rozliczeń.
Elektronizacja procesu oprócz wyeliminowania pomyłek w przepisywaniu danych z faktur wpłynęła na uszczelnienie obiegu faktur, eliminację przesyłania pomiędzy spółkami faktur fizycznych oraz poprawiła kontrolę terminów płatności.
W obecnych czasach w Herlitz zaczyna dominować praca zdalna. Rozwiązanie ECM zapewnia nam nieprzerwany dostęp do dokumentu faktury. System znacznie skrócił czas obiegu faktur, od momentu wejścia do firmy, do momentu zaksięgowania faktury w SAP. Dzięki ECM mamy kontrolę nad fakturą, wiemy na jakim etapie procesu się znajduje, kto jest odpowiedzialny za jej opis i akceptację.
W obliczu potrzeby usprawnienia procesu zawierania umów z klientami i dostawcami poszukiwaliśmy systemu, który będzie stosunkowo łatwy do uruchomieniu i od razu dostępny dla wszystkich użytkowników. Dzięki korzystaniu z ECM w modelu SaaS nie martwimy się o infrastrukturę IT. Umówiliśmy się z All for One Poland (SNP Poland), że system ma być wydajny i dostępny według wskaźników określonych w umowie SLA.
Poszukiwaliśmy narzędzia, które zoptymalizuje koszty utrzymania rozwiązań IT związanych z dokumentami bilingowymi, bez uszczerbku na jakości obsługi klientów i efektywności procesów sprzedaży energii. Dzięki ECM udało się znaleźć złoty środek pomiędzy wartością inwestycji a funkcjonalnością oprogramowania. Sprawdziła się reguła 80/20, tj. 80% funkcjonalności najlepszych na rynku rozwiązań IT za 20% ceny.