
Przegląd funkcji
BeeOffice
Panuj nad czasem w firmie
Zarządzaj urlopami i harmonogramem pracy ludzi. Prowadź ewidencję czasu – rejestruj absencje, nadgodziny, wejścia i wyjścia. Na tej podstawie rozliczaj czas pracy na projekty, zadania lub klientów.
Przyspiesz przepływ informacji i załatwianie spraw
Wprowadź porządek wewnątrz organizacji. Udostępnij pracownikom narzędzie do zgłaszania spraw pracowniczych i wniosków. Przypisuj sprawy do odpowiednich specjalistów i kontroluj ich załatwianie. Przyspiesz obieg informacji i podejmowanie decyzji.
Rozliczaj delegacje, samochody i paliwo
Rozliczaj delegacje elektronicznie. Pracownicy sami wprowadzą dane i załączą zdjęcia rachunków, a księgowość szybko i sprawnie rozliczy koszty i diety. Zautomatyzuj rozliczanie aut służbowych i prywatnych. Zarządzaj flotą i jej serwisowaniem.
Efektywnie wykorzystuj majątek i wyposażenie
Uporządkuj ewidencję posiadanego sprzętu. Udostępnij pracownikom możliwość rezerwacji współdzielonych zasobów. Prowadź listę licencji i uprawnień przypisanych do poszczególnych osób. Kontroluj wydatki poprzez elektroniczne wnioski zakupowe.
Integracja BeeOffice z innymi systemami
Kluczowym elementem pakietu BeeOffice jest możliwość integracji z istniejącymi w firmie systemami, w tym z ERP czy HR. W ten sposób BeeOffice staje się naturalnym uzupełnieniem i dopełnieniem istniejących rozwiązań IT.
Wymiana danych może być zrealizowana na różne sposoby:
- BeeOffice eksportuje/importuje pliki tekstowe lub XML, dostosowane do formatu stosowanego przez inne systemy (SAP, Comarch Optima, Sage, Navision, ew. inne uzgodnione w trakcie wdrożenia systemu).
- BeeOffice wywołuje interfejs API web service w innym systemie, aby przekazać lub pobrać z niego dane. Typowym przykładem takiej integracji jest np. wprowadzanie urlopów do systemu HR lub księgowanie delegacji w systemie finansowo-księgowym firmy, na podstawie wniosków zatwierdzonych w BeeOffice.
- BeeOffice oferuje szeroki zakres funkcji API REST, z którego może skorzystać zespół IT Państwa firmy bądź inny dostawca integrujący swoje rozwiązania z BeeOffice. API REST oferuje dostęp do odczytu i zmian kilkudziesięciu ‚obiektów danych’ i jest stale rozwijane.
API REST BeeOffice jest udostępnione poprzez framework Swagger, który zapewnia przejrzystą dokumentację i środowisko testowania API wbudowane w aplikację.
Do czego BeeOffice w TWOJEJ firmie?
Dla dużych firm BeeOffice jest naturalnym uzupełnieniem istniejących rozwiązań IT. Część funkcji BeeOffice może być uruchomiona dla całej lub dużej części organizacji (np. firmowe who is who dla wszystkich pracowników biurowych), a część – tylko w wybranym obszarze (np. terminarz tylko dla pracowników zespołu serwisowego). Z kolei BeeOffice w małych firmach może spinać w całość codzienne funkcjonowanie organizacji.
BeeOffice to wirtualny specjalista od spraw prostych i powtarzalnych, ale ważnych i często „zaniedbanych” informatycznie. Są różne powody, dla których te procesy pozostają nieobsłużone przez działające w organizacji rozwiązania IT:
- obecne systemy w ogóle nie mają takich funkcji, bo koncentrują się na innym obszarze (np. klasyczny system ERP, HR, CRM, firmowy intranet)
- wsparcie danego procesu obecnym systemem byłoby kosztowne, np. ze względu na wysokie koszty licencji lub wdrożenia
- proces dotychczas uchodził za „niemożliwy do informatyzacji” lub zbyt błahy – nikt nie zastanawiał się nad możliwością jego obsłużenia inaczej niż tylko „ustnie” lub „papierkowo”
- firma lub dział mają ograniczony wpływ na zakup lub rozwój narzędzi IT (np. firma korzysta z korporacyjnego systemu ERP bez możliwości ingerencji w niego; dział nie dysponuje budżetem na zakup narzędzi IT do własnego wykorzystania; firma nie posiada rozwiniętego intranetu)
Od potrzeby do rozwiązania
Co jeszcze chcielibyście usprawnić? Są inne obszary, istotne funkcje lub czynności niewspierane przez obecne systemy IT? Nie znaleźliście ich w opisie BeeOffice na stronie internetowej?
Być może:
- BeeOffice posiada funkcję, na którą czekacie – tylko nazwaliśmy ją w inny sposób
- planujemy udostępnić taką funkcję, a może nawet nad nią pracujemy
- rozwiniemy funkcję w BeeOffice specjalnie dla Waszej firmy
BeeOffice jest oparte o BeeOffice Framework – elastyczną plaftormę rozwojową, umożliwiającą budowanie portali intranetowych i internetowych dla przedsiębiorstw. BeeOffice Framework dostarcza zestaw kilkudziesięciu predefiniowanych „obiektów biznesowych” (m.in. struktura organizacyjna, pracownik, zamówienie, delegacja – wykorzystywane w BeeOffice), które pozwalają w krótkim czasie wdrożyć wsparcie nawet najbardziej specyficznych procesów przez system IT. W przypadku wymagań wykraczających poza standardową funkcjonalność aplikacji, BeeOffice Framework pozwala na bardzo efektywne implementowanie nowych funkcji, na podstawie bogatej biblioteki dla programistów.
Dlatego jesteśmy w stanie w krótkim czasie przygotować rozwiązanie dedykowane firmy, dokładnie spełniające jej oczekiwania.