
BeeOffice Zakupy
Kontrola kosztów dzięki
e-wnioskom zakupowym
Pracownik wnioskuje, przełożony akceptuje lub… nie. Kto wnioskował, kto zatwierdził, jakie zakupy w toku? To wszystko w BeeOffice.
Moduł Zakupy pozwala na pełną obsługę procesu składania i akceptacji zapotrzebowań.
BeeOffice informuje decydenta – którego zna ze struktury organizacyjnej – o pojawieniu się nowego zapotrzebowania wymagającego podjęcia decyzji: akceptacji, bądź odrzucenia. W każdej chwili możliwy jest wgląd w aktualny status oraz sprawdzenie dla dowolnego zapotrzebowania, kto i kiedy je złożył, kto wykonał kolejne kroki na ścieżce akceptacji.
Jak to działa?
Dowiedz się więcej
500
tyle zakupów (biurowych, administracyjnych na potrzeby własne pracowników) dokonuje miesięcznie przeciętna firma ze 100 pracownikami biurowymi