Service Desk | All for One Poland

BeeOffice Service Desk

Obsługa zgłoszeń serwisowych

Zgłoszenie, przypisanie osoby odpowiedzialnej, powiadomienia o zmianie statusu zgłoszenia. Porządek, prostota i satysfakcja pracowników. BeeOffice Service Desk to rozwiązanie, które w prosty sposób porządkuje obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych, niezależnie od ich przedmiotu (zgłoszenia IT, administracyjne, serwisowe, wnioski HR…).

W każdej organizacji pracownicy zgłaszają problemy i prośby do zespołów IT czy administracyjnych. Zacięła się drukarka, nie działa telefon, w łazience zepsuł się kran. Zgłoszenia dokonywane są różnymi drogami – telefonicznie, mailowo, ustnie… Często nie wiadomo, czy i kto zajął się problemem i na jakim etapie jest sprawa.

BeeOffice Service Desk wprowadza porządek do tego procesu. Pracownicy zgłaszają problem w systemie. Operator przydziela do zgłoszenia osobę odpowiedzialną. W systemie są wprowadzane informacje o zmianie statusu (pytania, wyjaśnienia, informacja o rozwiązaniu), zainteresowani otrzymują powiadomienia o zmianie statusu (jak wszystkie powiadomienia z BeeOffice – przez Infobox oraz e-mail).

Service Desk można wykorzystać również do komunikacji firmy z klientami, np. w centrach BPO czy dla uporządkowania procesów obsługi gwarancyjnej lub wsparcia użytkowników. Bez względu czy obsługujemy w ten sposób dziesiątki czy tysiące użytkowników, przejrzysty i wydajny system serwisowy zwiększy efektywność zespołu wsparcia i zadowolenie klientów.

Service Desk jest jednym z modułów BeeOffice, a więc korzysta z zalet integracji różnych funkcji w jednym miejscu: posługuje się jedną listą pracowników, zaś dostęp do niego jest kontrolowany uprawnieniami definiowanymi w ramach mechanizmu wspólnego dla wszystkich funkcji BeeOffice.

Jak to działa?

//

Case study: Service Desk dla wniosków HR

Przeczytaj, jak Volkswagen Poznań wykorzystuje BeeOffice Service Desk do digitalizacji obsługi procesów kadrowo-płacowych dla ponad 10 tys. pracowników.

Case study: Service Desk dla zgłoszeń IT

Zobacz, jak multienergetyczna grupa EWE Polska korzysta z narzędzia Service Desk do porządkowania obsługi wewnętrznych zgłoszeń IT.

Zobacz nagrania z prezentacji i webinarów

Dowiedz się więcej

250

średnio tyle miesięcznie zgłoszeń i problemów informatycznych i administracyjnych generuje 100-osobowy zespół pracowników biurowych

  • Zgłaszanie problemów i zapytań (wraz z opisem i załącznikami)
  • Przydzielanie osób odpowiedzialnych
  • Podgląd statusu sprawy online
  • Powiadomienia o zmianie statusu sprawy
  • Ocena satysfakcji z obsługi zgłoszenia
  • Raportowanie (czasy reakcji i obsługi zgłoszeń, poziom satysfakcji)
  • Podwyższenie jakości obsługi wewnętrznych procesów serwisowych
  • Oszczędność czasu (zarówno dla zgłaszających, jak i obsługujących zgłoszenia)
  • Poprawa wizerunku zespołów serwisowych w organizacji
  • Wyższa satysfakcja pracowników
Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email





    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 17:00

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com