
BeeOffice Infobox
Indywidualna lista spraw do załatwienia
Wnioski oczekujące na akceptację, informacje o zmianach statusu spraw. Wszystko w formie czytelnej i klikalnej listy. Klik, akceptacja i sprawa załatwiona. Infobox to rodzaj skrzynki odbiorczej, zbierającej w jednym miejscu nowe informacje istotne dla danego użytkownika.
Lista w Infobox prezentuje dwa rodzaje pozycji:
- sprawy wymagające reakcji użytkownika (np. wniosek urlopowy Twojego podwładnego oczekuje na akceptację)
- informacje o zmianie statusu sprawy (np. Twój wniosek zakupowy został zaakceptowany)
Klikając w daną pozycję, można przejść do szczegółów danej sprawy wykonując oczekiwaną czynność (np. akceptując wniosek urlopowy).
Jak to działa?
Dowiedz się więcej
Wszystkie informacje dostępne w jednym miejscu w formie przejrzystej skrzynki odbiorczej