OCR w BeeOffice: wydatki pracownicze sprawniej rozliczone | All for One Poland

OCR w BeeOffice: wydatki pracownicze sprawniej rozliczone

30/10/2024

Termin już minął!

Zapraszamy do obejrzenia nagrania

Zapraszamy na webinar, podczas którego pokażemy nowość w platformie samoobsługi pracowniczej Beeoffice – automatyzację zaczytywania faktur kosztowych za pomocą funkcji OCR, wspieranej przez sztuczną inteligencję.

Nasz ekspert zaprezentuje, jak można oszczędzić czas Państwa pracowników, a także działów księgowości i administracji, dzięki pracy z BeeOffice i funkcji OCR. Na webinar zapraszamy firmy używające już BeeOffice, oraz wszystkich innych, zainteresowanych digitalizacją rozliczeń delegacji i wniosków zakupowych.

Podczas spotkania zobaczą Państwo:

  • Jak działa automatyczne odczytywanie danych z faktur (np. daty, kwoty, dane kontrahentów) z wykorzystaniem zaawansowanych algorytmów AI do rozpoznawania tekstu
  • Przykłady inteligentnego wprowadzania danych do odpowiednich pól w BeeOffice (np. we wnioskach zakupowych, w wydatkach związanych z delegacjami) bez konieczności ręcznego przepisywania
  • Jak użytkownik może skorygować błąd w otrzymanej fakturze

Zapraszamy do rejestracji!

Nasza oferta

BeeOffice digitalizuje, usprawnia i przyspiesza obsługę: planowania i rozliczania czasu pracy, wniosków urlopowych i innych spraw pracowniczych; rozliczania delegacji; zgłoszeń serwisowych i wielu innych spraw między pracownikami, managerami, działami HR i in.

30/10/2024

Termin już minął!

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.