Qualtrics | Experience Management | All for One Poland

Qualtrics

The experience management platform

Customer experience, employee experience i nie tylko

Qualtrics to wiodący światowy dostawca platformy do zarządzania doświadczeniami klientów i pracowników. Od 2019 r. firma jest częścią grupy SAP.

Qualtrics to platforma Experience Management, która koncentruje się na gromadzeniu, organizowaniu i interpretacji ważnych danych dotyczących klientów i pracowników. Stosując narzędzia z rodziny Qualtrics, firmy mogą lepiej zrozumieć, co motywuje ich klientów do podjęcia działań, na jakich przesłankach opierają swoje decyzje i jak wpływać na ich doświadczenia.

Celem narzędzi Qualtrics jest pomoc przedsiębiorstwu w rozwijaniu kultury firmy zorientowanej na klienta (także klienta wewnętrznego, czyli pracownika), koncentrując się na utrzymaniu lojalności i ogólnej satysfakcji.

Qualtrics działa poprzez organizowanie i zbieranie ważnych danych dotyczących doświadczenia klienta. Obejmuje cztery podstawowe obszary:

  • Customer Experience Management (CustomerXM)
  • Product Experience Management (ProductXM)
  • Employee Experience Management (EmployeeXM)
  • Brand Experience Management (BrandXM)

All for One oferuje usługi związane z Qualtrics, m.in. rozwój platformy o specyficzne funkcje oraz integrację z innymi firmowymi systemami IT, w tym m.in. SAP SuccessFactors.

Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej o zarządzaniu doświadczeniami pracowników w oparciu o platformę Qualtrics i integrację z SAP SuccessFactors. Przeczytaj artykuły naszych ekspertów.

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 17:00

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com