
Qualtrics
The experience management platform
Customer experience, employee experience i nie tylko
Qualtrics to wiodący światowy dostawca platformy do zarządzania doświadczeniami klientów i pracowników. Od 2019 r. firma jest częścią grupy SAP.
Qualtrics to platforma Experience Management, która koncentruje się na gromadzeniu, organizowaniu i interpretacji ważnych danych dotyczących klientów i pracowników. Stosując narzędzia z rodziny Qualtrics, firmy mogą lepiej zrozumieć, co motywuje ich klientów do podjęcia działań, na jakich przesłankach opierają swoje decyzje i jak wpływać na ich doświadczenia.
Celem narzędzi Qualtrics jest pomoc przedsiębiorstwu w rozwijaniu kultury firmy zorientowanej na klienta (także klienta wewnętrznego, czyli pracownika), koncentrując się na utrzymaniu lojalności i ogólnej satysfakcji.
Qualtrics działa poprzez organizowanie i zbieranie ważnych danych dotyczących doświadczenia klienta. Obejmuje cztery podstawowe obszary:
- Customer Experience Management (CustomerXM)
- Product Experience Management (ProductXM)
- Employee Experience Management (EmployeeXM)
- Brand Experience Management (BrandXM)
All for One oferuje usługi związane z Qualtrics, m.in. rozwój platformy o specyficzne funkcje oraz integrację z innymi firmowymi systemami IT, w tym m.in. SAP SuccessFactors.
Dowiedz się więcej
Dowiedz się więcej o zarządzaniu doświadczeniami pracowników w oparciu o platformę Qualtrics i integrację z SAP SuccessFactors. Przeczytaj artykuły naszych ekspertów.