Już za kilka dni ujrzycie Państwo BeeOffice w nowym, odświeżonym wydaniu – z nowym logo i layoutem. Z tej okazji zapraszamy na webinar, podczas którego poznacie Państwo 12 inspiracji do usprawnienia pracy Waszych zespołów. Kolejne korzyści i oszczędności są dla Was na wyciągnięcie ręki – wystarczy uruchomić nowe lub "nieoczywiste" funkcje Waszej platformy BeeOffice.
Webinar przygotowaliśmy przede wszystkim z myślą o firmach korzystających już z BeeOffice, ale zapraszamy wszystkich zainteresowanych usprawnieniami pracy poprzez samoobsługę pracowniczą w HR, finansach i innych działach.
Rozliczanie kosztów delegacji – teraz z nowymi możliwościami:
- OCR wspomagany AI – odczytuje kluczowe informacje z dokumentów kosztowych (np. paragonu za taksówkę) i wprowadza do odpowiednich pól w BeeOffice, bez konieczności ręcznego przepisywania
- Chatbot AI – szybka odpowiedź w naturalnym języku, zamiast „wydłubywania” informacji z systemu. Chatbot dostępny 24/7 odpowiada na pytania dotyczące danych dostępnych na platformie, np: o dostępność urlopu, może również wesprzeć we wprowadzaniu danych, na przykład: „złóż wniosek o 2 godziny nadgodzin dzisiaj i prześlij go do akceptacji“
- Integracja z operatorami kart płatniczych umożliwia automatyczne przypisywanie wydatków dokonanych za pomocą firmowych kart płatniczych do konkretnych delegacji. Każda transakcja jest natychmiast synchronizowana z systemem, co pozwala na szybkie powiązanie kosztu z odpowiednim wyjazdem służbowym
Funkcje zarządzania czasem pracy:
- Zarządzanie urlopami – dzięki elektronicznym wnioskom urlopowym pracownicy mogą planować swoje urlopy, śledzić status akceptacji, oraz sprawdzać liczbę pozostałych dni urlopowych dostępnych do wykorzystania w danym roku.
- Wnioski czasu pracy – do rejestrowania zmian w grafiku pracy, takich jak skrócenie godzin pracy (np. wcześniejsze opuszczenie pracy) oraz ich wydłużenie (np. nadgodziny). Rejestracja i rozliczanie czasu pracy.
- Terminarz – oprócz standardowych możliwości zarządzania aktywnościami pracowników, jak np. sprawdzanie dostępności pracowników i zmian w planowanym czasie pracy, umożliwia również
- planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, przeznaczonych na czynności wykraczające ponad standardowe godziny pracy,
- rozliczanie projektów – rejestracja czasu poświęconego na poszczególne zadania ze szczegółowym raportowaniem i kontrolą rentowności projektów,
- rozliczanie pracy zdalnej – możliwość pełnej obsługi zdalnego i hybrydowego trybu pracy.
Wsparcie w zarządzaniu majątkiem i kontroli kosztów zakupów pracowniczych:
- Zapotrzebowania – pełna obsługa procesu składania i akceptacji zapotrzebowań zakupowych
- Urządzenia – zapanuj nad sprzętem przekazywanym użytkownikom, np. laptopami, telefonami, kartami wejściowymi – od zakupu, przez wydanie użytkownikowi, aż po sprzedaż lub zniszczenie.
- Samochody – kompletne środowisko pracy dla osób odpowiedzialnych za flotę. System automatycznie śledzi terminy przeglądów i badań technicznych oraz ważność polis ubezpieczeniowych. Rejestruje czynności serwisowe i inne istotne zdarzenia.
Service Desk – szybka i efektywna obsługa zgłoszeń do działu administracji, HR, IT…
- HR Service Desk – do załatwiania spraw pracowniczych z działem HR, takich jak zaświadczenia o zarobkach, obiegówka, dofinansowanie okularów, wniosek o stałą pracę zdalną
- IT Service Desk – pomaga pracownikom tworzyć zgłoszenia do IT i śledzić ich status. Zespół IT może z kolei szybko przypisywać odpowiednich specjalistów do zgłoszeń, a także raportować czasy reakcji i satysfakcję użytkowników. Może służyć również do obsługi klientów zewnętrznych.
- Servie Desk dla Administracji – obsługa zgłoszeń do działu administracji, np. zamówienie służbowego telefonu, zgłoszenie usterki w biurze, zamówienie materiałów biurowych, czy wydanie karty dostępowej do biura.
Zapraszamy serdecznie!