Wyciśnij więcej korzyści z BeeOffice. 12 możliwości, o których możesz nie wiedzieć | All for One Poland

Wyciśnij więcej korzyści z BeeOffice

12 możliwości, o których możesz nie wiedzieć

12/06/2025 | 14:00 - 15:00

Już za kilka dni ujrzycie Państwo BeeOffice w nowym, odświeżonym wydaniu – z nowym logo i layoutem. Z tej okazji zapraszamy na webinar, podczas którego poznacie Państwo 12 inspiracji do usprawnienia pracy Waszych zespołów. Kolejne korzyści i oszczędności są dla Was na wyciągnięcie ręki – wystarczy uruchomić nowe lub "nieoczywiste" funkcje Waszej platformy BeeOffice.

Webinar przygotowaliśmy przede wszystkim z myślą o firmach korzystających już z BeeOffice, ale zapraszamy wszystkich zainteresowanych usprawnieniami pracy poprzez samoobsługę pracowniczą w HR, finansach i innych działach.

Rozliczanie kosztów delegacji – teraz z nowymi możliwościami:

  • OCR wspomagany AI – odczytuje kluczowe informacje z dokumentów kosztowych (np. paragonu za taksówkę) i wprowadza do odpowiednich pól w BeeOffice, bez konieczności ręcznego przepisywania
  • Chatbot AI – szybka odpowiedź w naturalnym języku, zamiast „wydłubywania” informacji z systemu. Chatbot dostępny 24/7 odpowiada na pytania dotyczące danych dostępnych na platformie, np: o dostępność urlopu, może również wesprzeć we wprowadzaniu danych, na przykład: „złóż wniosek o 2 godziny nadgodzin dzisiaj i prześlij go do akceptacji“
  • Integracja z operatorami kart płatniczych umożliwia automatyczne przypisywanie wydatków dokonanych za pomocą firmowych kart płatniczych do konkretnych delegacji. Każda transakcja jest natychmiast synchronizowana z systemem, co pozwala na szybkie powiązanie kosztu z odpowiednim wyjazdem służbowym

Funkcje zarządzania czasem pracy:

  • Zarządzanie urlopami – dzięki elektronicznym wnioskom urlopowym pracownicy mogą planować swoje urlopy, śledzić status akceptacji, oraz sprawdzać liczbę pozostałych dni urlopowych dostępnych do wykorzystania w danym roku.
  • Wnioski czasu pracy – do rejestrowania zmian w grafiku pracy, takich jak skrócenie godzin pracy (np. wcześniejsze opuszczenie pracy) oraz ich wydłużenie (np. nadgodziny). Rejestracja i rozliczanie czasu pracy.
  • Terminarz – oprócz standardowych możliwości zarządzania aktywnościami pracowników, jak np. sprawdzanie dostępności pracowników i zmian w planowanym czasie pracy, umożliwia również
    • planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, przeznaczonych na czynności wykraczające ponad standardowe godziny pracy,
    • rozliczanie projektów – rejestracja czasu poświęconego na poszczególne zadania ze szczegółowym raportowaniem i kontrolą rentowności projektów,
    • rozliczanie pracy zdalnej – możliwość pełnej obsługi zdalnego i hybrydowego trybu pracy.

Wsparcie w zarządzaniu majątkiem i kontroli kosztów zakupów pracowniczych:

  • Zapotrzebowania – pełna obsługa procesu składania i akceptacji zapotrzebowań zakupowych
  • Urządzenia – zapanuj nad sprzętem przekazywanym użytkownikom, np. laptopami, telefonami, kartami wejściowymi – od zakupu, przez wydanie użytkownikowi, aż po sprzedaż lub zniszczenie.
  • Samochody – kompletne środowisko pracy dla osób odpowiedzialnych za flotę. System automatycznie śledzi terminy przeglądów i badań technicznych oraz ważność polis ubezpieczeniowych. Rejestruje czynności serwisowe i inne istotne zdarzenia.

Service Desk – szybka i efektywna obsługa zgłoszeń do działu administracji, HR, IT…

  • HR Service Desk – do załatwiania spraw pracowniczych z działem HR, takich jak zaświadczenia o zarobkach, obiegówka, dofinansowanie okularów, wniosek o stałą pracę zdalną
  • IT Service Desk – pomaga pracownikom tworzyć zgłoszenia do IT i śledzić ich status. Zespół IT może z kolei szybko przypisywać odpowiednich specjalistów do zgłoszeń, a także raportować czasy reakcji i satysfakcję użytkowników. Może służyć również do obsługi klientów zewnętrznych.
  • Servie Desk dla Administracji – obsługa zgłoszeń do działu administracji, np. zamówienie służbowego telefonu, zgłoszenie usterki w biurze, zamówienie materiałów biurowych, czy wydanie karty dostępowej do biura.

Zapraszamy serdecznie!

BeeOffice

BeeOffice digitalizuje, usprawnia i przyspiesza obsługę: planowania i rozliczania delegacji, obsługę wniosków urlopowych i innych spraw pracowniczych;  zgłoszeń serwisowych i wielu innych spraw między pracownikami, managerami, działami HR i in. Integrujemy BeeOffice z systemami HR i finansowo-księgowymi, w tym z SAP.

12/06/2025 | 14:00 - 15:00

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. Wysłanie wiadomości jest równoznaczne z zapoznaniem się z polityką prywatności All for One Poland Sp. z o. o.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.