Service Desk w BeeOffice | All for One Poland

Service Desk w BeeOffice

Zgłoszenia IT, wnioski HR i nie tylko

11/10/2022

The deadline already passed!

We invite you to watch a video

BeeOffice Service Desk porządkuje obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych (zgłoszenie, przypisanie osoby odpowiedzialnej, powiadomienia o zmianie statusu zgłoszenia itd.). Podczas webinaru zostaną przedstawione różne sposoby wykorzystania modułu Service Desk w BeeOffice (wnioski HR, zgłoszenia IT, administracyjne, serwisowe…). Dzięki dużej elastyczności aplikacji nasz Service Desk można wdrożyć jednocześnie dla kilku działów obsługujących zgłoszenia.

Na webinarze będą mieć Państwo także okazję zapoznania się z Service Deskiem jako kanałem przyjmowania zleceń od klienta zewnętrznego. Prześledzimy historię przepływu informacji między grupami obsługi zgłoszeń oraz zaprezentujemy, jak w prosty sposób kontrolować czas prac nad każdym zgłoszeniem. Przedstawimy nasz system ticketowy z perspektyw różnych użytkowników (zgłaszający problem; specjalista zespołu service desk; specjalista obsługujący zgłoszenie; manager zespołu obsługującego zgłoszenia).

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi, przejrzystymi i prostymi metodami komunikacji w organizacji.

Dowiedz się więcej o Service Desku w BeeOffice - portalu samoobsługi pracowniczej

11/10/2022

The deadline already passed!

Write us Call us Send email






    Details regarding the processing of personal data are available in the Privacy Policy.


    +48 61 827 70 00

    The office is open
    Monday to Friday
    from 8am to 4pm (CET)

    General contact for the company
    office.pl@all-for-one.com

    Question about products and services
    info.pl@all-for-one.com

    Question about work and internships
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.